oJFKXNVG

Vaknade upp tidigt idag och begav mig till Sats på Odenplan och körde järnet!
Jag är så förväntansfull över resultatet, nu med denna nya kost!
Träning har alltid vart en del av vardagen under det senaste året men kosten har aldrig ändrats och därmed så har det gått lite segt att få resultat.
Men nu kanske det smäller till och så har jag värsta drömkroppen!
Det är bara hyllan som fattas, höhö..

Nyttig och god lunch som Charlotte tillagade medan jag duschade, och nu sitter jag och försöker tvinga i mig mitt mellanmål..
Keso med smak av äpple, päron och vanilj tillsammas med cashewnötter.
Det är vidrigt!

Vi träffade Maximilian idag på gymmet också, det var rätt otippat eftersom han bor i Karlstad.
Han är en god vän till våra kära vänner Niclas och Linus, som vi har träffat både på Malta då vi bodde där hela gänget, samt i Karlstad då vi var och hälsade på.
Vi kör på en lunch tillsammans imorgon efter träningen. :)

Jag jobbar till 23:00 idag så det blir ett flertal inlägg under kvällen, ska jobba lite nu, tjoho!

Låt mig presentera Maximilian!



Kommentarer
maxi

hahahaha! :D

2010-01-20, 16:51:12

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback