a girl's gotta do what a girl's gotta do..

Fy farao, det är typ katastrof på jobbet!
Så himla stressigt från att man slår sig ner vid skrivbordet och sätter på datorn till att man stänger av.
Förvisso föredrar jag stress än inget alls att göra, men det här är liiite för mycket för till och med min smak..
Det blir knappt lunchrast, utan snarare att äta medans man plippar på tangentbordet och löser poker-mysterium.

Detta har hur som helst vart en intressant dag innan jobbet, Turkiet relaterat och inget jag nämner här..
Startade dagen på gymmet och drog därefter förbi solariumet en sväng.
Åt brunch med Charlotte som vanligt och begav mig därefter till jobbet.

Jag undersökte lite hur mycket det skulle kosta att fixa iordning mina hårförlängningar i Istanbul.
Alltså gå tillbaka till samma ställe, ta ut dom och sedan sätta in nya.
Jag visste att dom var flashiga och dyra på den salongen, men tiotusen för det?!
Eeehm..
Det dryga är att jag måste verkligen ta ut håret inom kort, för det har blivit 'dreads' på utväxten på typ alla slingor, och det är inte helt okej..
Jag mailade Toni&Guy samt Bobby, så får vi se vad som ska ha för kalaset.

Tur att jag är så himla tät och stabil just nu, så att detta är som peanuts på mitt konto!
Eller inte.

BEFORE.


AFTER.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback