Lovely!

Som de flesta av er redan vet så är musik en stor del av min tillvaro.
Jag avgudar musik och jag lyssnar på det varenda vaken sekund då jag är ensam.

Och man blir ju alltid extra glad då man av slump hittar en gammal låt som man lyssnade mycket på förr och dränks i glada och nostalgiska minnen! :)

Min topplista just nu.
(dom två första är youtube, och därefter spotify.)

Ky Many Marley - Warriors - Nostalgi!
Cheryl Cole - Fight for this love - Jag blir glad av att lyssna på den.. :)
Taio Cruz - Break your heart - Såld på han och videon.
Armin Van Buuren - A state of trance 2009 - 76 minuters njutning!
Ferhat Tunç - Kanı susturun - Mycket vacker och mystisk turk-musik.
Katatonia - Soil's song -  Den samt 'My twin', kan inte få nog..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback