PH maraton!

Jag har ju jobbat till 23:00 hela den här veckan, så jag har därmed inte kunnat följa den enda serien jag följer; Paradise Hotel!
Ikväll sänder dom två timmar i sträck på webb-tv och det ska bli SÅ spännande att kika på det!
Jag tycker att produktionsbolaget har lyckats himla bra med den dokusåpan, och rösten som i varje reklam flåsar "du vet att vill titta" har så rätt!

Jag vet fortfarande inte vem jag hejjar på, det hade väl vart Catja då men i och med att hon är ute så tror jag nog att jag lägger min röst på Erika eller Christoffer.
Dom jag helst inte ser vinner är Francesca eller Jackie.

Och ni som har följt det, Pontus behöver jag väl inte ens nämna?? FREAK.

Nästa säsong ska jag ställa upp i PH och rocka järnet! ;)




Kommentarer
Eva

Vad i helvete är det för fel på Pontus?? Jag är sjuk nog att varje morgon kl 6 kolla amerikanska PH.

2010-01-27, 12:34:29

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback