Platt som en pannkaka-mage!

I fredags började jag ju känna mig sjuk och där på kvällen slog det ju ut och knockade mig..
Kände mig risig mestadels av lördagen, men sedan när jag vaknade på söndagen mådde jag plötsligt bättre igen.
Och idag känner jag mig helt normal igen!
Här kan vi snacka 24 timmars förkylning, och återigen går jag ner på knä och tackar högre makter för mitt gudomliga imunförsvar!

Och sedan för att förtydliga en grej som kanske inte stod klart för alla.
Jag bantar inte bara för att jag ändrat matvanor.
Jag vill byta kost för att jag har märkt att den inte passar mig och den är långt ifrån nyttig.
Jag äter på oregelbundna tider, jag äter för sällan och dessutom för onyttigt.
Och kombinerar man det med träning så blir det bara pannkaka!
I och med att jag är missnöjd med min kramgoa mage så har jag därför beslutat mig för att börja äta supernyttigt för att se vart det leder och om jag klarar av att anpassa mig till den livsstilen.
För att inte tappa för mycket vikt och se ännu smalare ut så kommer jag satsa järnet på att bygga muskler på armar och ben nu framöver, ska satsa mindre på magen för där är jag redan väldigt hård.
Under det kramgoa då vill säga.




Kommentarer
Lina

Jag stödjer dig helhjärtat. Blir faktiskt rätt trött på folk som alltid tror man bantar bara för att man äter hälsosamt och tränar. JAG är ett levande bevis på detta. Blir alltid (hemma i Sverige) ifrågasatt varför jag tränar och äter som jag gör när jag är smal... Dessutom vill man ju inte se ut som en pomfritt - smal men fet.


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback