resumé-

Marängsviss, vin och film-kvällen i tisdags som jag helt har glömt bort att lägga upp bilder ifrån, and I apologize for any inconvenience this may have caused.

Tur att jag kommer ha vart på gymmet 4 gånger denna vecka, så man slipper ha ångest över vad man klämt i sig.
Imorgon däremot blir nog värsta dagen denna vecka..
Pizza och alkohol till middag på fredagsölen på jobbet och därefter födelsedagsfika för Mathias som fyller år.
Min så kallade styvbror med andra ord..
Vad ska man köpa till han föresten??
Eller ska jag från och med nu lova att aldrig mer bombardera bloggen med present-panik? Hehe..
Äsch, Mathias är inte så svår.

En uppblåsbar eller något skulle vara som handen i handsken.
Hämnden är ljuv, han gav mig en svart dildo med bling bling då jag fyllde.
Och notera att det paketet öppnades inför hela familjen + vänner och bekanta..
Eeehm joråsatte...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback