uoiösrneb

Cheesecake med passionsfrukts-kärnor.. Eehm, yes please.
Efter den här helgens frossande har jag fått upp 1,5kg vilket vågen nyss bevisade.
Starkt jobbat Miki!

Har nu firat pappa ihop med hans polare, fikat och garvat.
Ikväll blir det ju som sagt kvalitetstid med Charmika (Charlotte & Mikaela - internsmeknamn på oss båda sedan Malta perioden) som jag tror att jag nämnt trehundraelva gånger.
Hyrfilm, hämtmat och godsaker!

Planen var ju att bosätta mig där i några dagar, och det känns förvisso frestande men eftersom jag har nagel-tid imorgon i Jakobsberg så känns det lite omständigt att därefter åka tillbaka in till stan så jag sover hemma imorgon.
Men resterande nätter denna vecka spenderas nog på Odenplan med C! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback