train yok.

Det kändes inte helt okej att stå och vänta i 1 timme igår på ett tåg som ska anlända var femtonde minut.
Tillsammans med 3494558 andra resenärer som omvanlades till djur när tåget slutligen kom.
Folk klev nästan över varandra och gjorde allt i sin makt för att få en sittplats, och det här med att ha respekt för äldre existerade inte.
När jag kom fram till Jakobsberg gick självklart inte bussen i och med förseningarna så jag var tvungen att ta en taxi som körde på en miljon-taxameter.. Suck.

Nu har jag befunnit mig på borta plan i nästa två veckor och jag måste faktiskt säga att det var skönt att komma hem, sortera lite bland kläder, tvätta, lana framför min egen dator samt träffa pappa - min hjälte.
Jag tror alltid innan varje resa att packningen kommer ta minst 3-4 timmar, men jag blir alltid lika överaskad över hur fort det egentligen går.
Jag är till 90% klar med kläderna, det som är kvar är skor, badrumsartiklar, accesoarer samt diverse saker så som godis etc..
Slutar tack och lov 17 idag, ska svänga förbi lite affärer både på lunchen samt efter jobbet och därefter är det middag med tjejerna hos Annika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback