SPEECHLESS

Herregud vilken natt!
Här kan man snacka om att jag har tagit igen de senaste årets uteblivande festande..
Det var drinkar i mängder hemma hos Lina och mängder av drinkar, tequila shots och champagne väl ute.
Nu i efterhand så kanske man kunde ha skippat dom fem senaste drinkarna om vi säger så.

Kvällen startade ju som sagt hemma hos Lina där hon bjöd på mat och snacks, och där vart vi kvar tills efter midnatt då vi drog vidare till Lucca i Bebek.
Där var det tydligen privatfest så vi vart stoppade i dörren, men killen som hade hyrt stället såg detta och skyndade fram för att säga att vi var gröna, haha såklart! ;)
Där bjöds det på drinkar och Lina styrde upp tequilashots, därefter meddelade han oss om vi alla skulle vidare till Ulus29.
Där var det party på hög nivå, tyvärr sviker även minnet där.
Någon som däremot örfilade mig idag var minnet av min smidiga hemgång..
Jag har på mig skyhöga klackar och ramlar raklång när jag är på väg ut!
Jag ligger helt pladask på mage och försöker sprattlande ta mig upp på ett graciöst sätt, väääldigt onykter...
Känslan av att minnas det var inte helt bekväm, jag rodnade när jag kom på det!

Mer info om nattens bravader delar jag inte med mig om, för mitt och ert eget bästa! ;)

Charlotte, Lina, Malin, Yvonne och Louise.


Svenskorna :)


Girl talk!


Lite dans vart det också..


Jag och min fina Lina :)


Liten och smidig sopkvast..

Jag och Malin matchade varandra :)

REDO!




Kommentarer
Lina

Haha! jag älskar den sista bilden, mins vi bestämde "vi ska se sexiga ut" Och hur ser vi ut (eller jag i alla fall...) skitfull...


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback