Spotify + Me = Neverending love story

Jag är normalt sett besatt av att lyssna på musik via mobilen när jag är ensam ute på vift och på väg någonstans, men nu på senaste tiden har jag inte gjort det alls..
Kan bero på att jag sitter med näsan djupt nere i en bok, för närvarande män som hatar kvinnor.
Eller helt enkelt, most likely, för att jag behöver uppdatera min playlist avsevärt.

Hur som, när jag sitter på jobbet däremot är det omöjligt att koncentrera sig utan musik i öronen och dom senaste dagarna har jag spelat sönder ett par låtar om och om igen och kan liksom inte få nog..

Så om ni har musik-torka så kan ni lyssna igenom dessa låtar och se om något faller i smaken..
Och självklart behövs det Spotify, hojta till om ni behöver en invite!

Ironik - Broken
Ironik - I love you
Ironik - Stay with me (Spola fram till 00:20, avskyr bebisröster i låtar.)
K'naan - Wavin' flag
Ironik - Tiny dancer
B.o.B - Airplanes
Melanie Fiona - Give it to me right
Nneka - Viva Africa
Gaia - Tuvan

.. Och nej, för tillfället ingen turkisk musik.
Kanske behöver återhämta mig, I don't know :)
Men jag håller fortfarande fast vid att turkisk musik är den oslagbart bästa!




Kommentarer
Emilie

Hej, tänk att det ska till en muta ;) för att jag ska kommentera här.. Haha. Men har följt din blogg nu ett tag, jag är själv turkiet och Alanya fanatiker. Och det är roligt att läsa om ditt fartfyllda liv ;) Jag kanske är den sista människan på jorden som inte har spotify, men börjar inse att man behöver det! Vet inte riktigt hur jag går tillväga, men en inbjudan låter inte helt fel ;)

2010-07-23, 21:43:44
Miki

Befinner du dig i Turkiet nu? För det krävs att man loggar in första gången från Sverige och därefter kan du logga in med utländskt IP i 2 veckor innan det spärras, och då behöver du Premium. Ska jag skicka till emailen du angav?

2010-07-23, 22:02:53 http://mikissurroundings.blogg.se/
Emilie

Jag är i Sverige nu så det är lugnt :)

Yes emailen här kan du skicka till! ;)

Keep up the good work med bloggen, klickar flera ggr varje dag ;)

2010-07-30, 15:10:08

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback