A man's best friend!

Jag såg en sådan söt händelse idag som verkligen värmde mitt hjärta!
En man kom skyndande med sin hund i koppel och stannade till lite fort vid grillen för att få i sig något att äta.
Jag satt och väntade på Eija och Eva så av någon anledning somnade jag med blicken på dom som man kan göra ibland.
När han fick sin mat var det två stora hamburgare varav han gav den ena till hunden och såg till att hunden fick i sig allt innan han högg in på sin..
Jag tyckte det såg sååå fint ut!
Istället för att vänta tills man kommer hem så hunden kan få sitt tråkiga torrfoder köpte han en smaskig hamburgare till sin lurviga vän också! :)
Jag tyckte det var fint gjort, men neggo-syrrorna Larsen var snabba med att påpeka att hamburgare inte är bra för hundar..
Vad fan, slappna av och låt hunden njuta lite! :)

Jag saknar ihjäl mig efter Paço och skulle jag av någon händelse få veta vem som har honom idag så skulle jag göra allt i min makt för att få tillbaka honom!




Kommentarer
Lina

Finns en hund jag också saknar ihjäl mig efter... En vovve som alltid fick sista mumsbiten på tallriken och var kärnfrisk!

2010-06-02, 14:31:27 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Fy jag vet... Hundar har verkligen en speciell plats i hjärtat, och det gör så ont när man saknar dom.. :(

2010-06-02, 14:32:33 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback