Beach party.

Palm beach i vanlig ordning under gårdagen, träffade en snubbe som lärde mig att dyka!!
Den ni, jag är nästan 24 och kan (kunde) inte dyka!
Det ser förvisso rätt kul ut och majoriteten av gångerna är mina ben böjda då jag dyker, men who the f cares och dessutom ger övning färdighet! :))

Igår på kvällen var jag förbi Damlatas och hälsade på alla, det var beachparty och som vanligt får man sig många skratt när man kollar på alla turister..
Fy, tänk att jag var likadann då jag bodde här 2006!
Såg en brud som var så sjukt underhållande, haha!
Tänk er en strippa som precis lärt sig hur man ska dansa, dock inte har det i blodet.
Häll i henne en flaska vodka och intala henne att hon är den sexigaste tjej som någonsin visat sig i Alanya.
Påpeka även att det ser väldigt smakfullt ut och slänga mer håret så mycket och ofta som möjligt, ibland till och med head-banga, du kan även luftjucka mot killarna och slicka dig om läpparna samtidigt som du ger dem ett försök till sängkammarblick (efter en flaska vodka)..
Och för att inte glömma - ta på dig själv så mycket du kan och hinner medan du kastar dig omkring i sanden och tror att du kan dansa..
Tänk er sedan ett bord nedställt i sanden bredvid en mur i samma höjd, och att den här ryska tjejen med minimal klänning får för sig att ställa sig där och dansa (alla måste ju se henne)..
Och så föreställer ni er att bordet raser så att bruden sprattlande och skrikande trillar ner mellan bordet och muren, i "fickan" eller V'et som bildas då en bordskiva står lutad ifrån en vägg.
Så ligger hon där nere och sprattlar så man ser allt man inte ska se, och ju mer hon försöker ta sig upp, desto mer ramlar hon ner mellan bordet och muren, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Jag har aldrig skrattat så mycket av skadeglädje i mitt liv tror jag!

Vart fyllekäk i form av midye (fyllda musslor) både innan och efter festandet.
Latino club i vanlig ordning, hände inget speciellt jag känner för att dela med mig om..
En random festkväll helt enkelt.

Imorgon däremot smäller det hårt!
Malin fyller år så det blir tjejfest hemma hos henne först och därefter ska vi göra klubbarna osäkra!! :)

Jag och söta Suvi :)


Anita, Nattan, Tuncay och en random turist.




Kommentarer
Monika

Hahaha, hade gärnat velat skratta åt detta också! Av skadeglädje! Men du beskrev det så bra så jag såg allt framför mig o garvade högt framför skärmen! Synd att vi inte sågs. Hoppas snart!



Kramar till dig!

2010-06-30, 15:45:46

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback