Tear gas..

Jag känner mig verkligen trygg när jag flyger med Ryanair med tanke på att jag kom igenom säkerhetskontrollen med tårgas i handbagaget..
Väskan scannades men inget sades, tack och lov vad jag inte heller medveten om att jag glömt att ta ur den för då hade det säkerligen märkts på mig att något stod fel till.
Jag insåg att den slinkit (slunkit? slankt? slant? vad f?) med när vi var framme i London och jag skulle byta väska..

Allvarligt, vågar man flyga med dom igen?
Hur lätt är det inte att terrorattackera deras flygningar?

Minns ni när jag sprayade O rätt i ansiktet?
Hahaha, jag visste faktiskt inte hur effektiv gasen var då, vart dock fort medveten om det! ;)
Det inlägget finner vi här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback