Tre idioter på vift.

Skepp och hoj!

Som vanligt när det gäller mig är det en risk att göra planer, för jag är verkligen människan som inte klarar av att fullfölja dom.
En dag kan vara planerad på ett sätt, men slutar ofta helt annorlunda.
Det var inget pass igår för när vi kom dit var det fullproppat med människor, och vi insåg rätt omedelbart att vi inte skulle hinna bli framropade till kassan innan dom stängde 1 timme senare.
Vi höll oss i krokarna tillsammans med Fluffuk för att vara på den säkra sidan men insåg sedan att det var ett dött lopp så vi åkte till Tiramisu för att hälsa på Oscar och äta middag på deras uteservering istället.
Efter det körde vi impulsbio och såg SATC 2, och kritikerna som har gett den en etta kan gå och slänga sig i väggen!
Jag tyckte filmen var fantastisk och gick ut från salongen med ett stort leende på läpparna! :)
Jag visste väl att skaparna av sex and the city inte kunde göra en dålig film..!

Frisören var jag ju förbi också om dom såg ju hur det såg ut, så vi mms'ade grossisten som håret var köpt från samt tog ut två slingor för att skicka till dom, så får vi se vad som sker..
Pengar tillbaka kommer jag definitivt få, undra bara hur mycket samt om det sker utan sura miner?

I förberedande syfte inför passkorten.


Vindögd och skön..




HAHAHA kolla Nattan!!


Spänner muskler och dubbelhakan.


Nattan och Fluffuk!


Min konstnärliga sida träder fram..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback