Grattis i efterskott gubbe!

Stort grattis till en person som har stått mig väldigt nära till och från sedan fem år tillbaka.
Vi har gått igenom massor tillsammans och min relation till honom har givit mig extremt mycket erfarenhet och framförallt insikt om både positiva och negativa saker, och har även fått mig att växa mycket som människa.
Allt som sker formar ju en, så jag har bland annat honom att tacka för den jag är idag.

Trots diverse omständigheter är vi än idag goda vänner och det känns bra att veta att vi alltid har varandra där om något skulle gå snett eller om man behöver stöd, råd eller helt enkelt bara en skön pratstund.

Jag önskar dig all lycka, och det är ömsesidigt att så länge du är glad - är jag glad! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback