9 timmar kvar.

Goddag folket, idag blir det en sen update igen.
Eller det blir nog ett par stycken, är just nu -timmarna innan semester- fokuserad på allt annat förutom just arbete.
Självklart är jag en exemplariskt anställd och gör mitt jobb ändå, dock med dubbel ansträngning eftersom det krävs sträng fokus.

Om cirka nio timmar går mitt plan till mitt favoritland.
Utebliven resfeber på grund av att jag jobbar samt har haft fullt upp fram tills nu..
Dessutom är det ingen charterresa ner utan reguljärflyg med mellanlandning, då brukar det inte kännas på samma sätt.

Packade klart igår natt, drack ett glas vitt vin för mig själv, sov fem timmar, gjorde iordning mig samt ringde taxin, kom för sent till taxin så taxametern var uppe i över 100sek när jag klev in, fixade mina naglar samt flashade till det med en glitterdekoration som jag normalt sett hatar men vart övertalad till att göra, fixade mitt hår som drog ut på tiden så jag kom in en timme sent, hade utbildning i två timmar samt vann frågesporten (reviewen) efter - PRO!

Och nu sitter jag här och ska snart bege mig ut på stan för att inhandla det sista innan resan.
Kom på idag att jag har totalt glömt bort att köpa solskyddsfaktor?!
Är säkert fler saker jag glömt, ska försöka komma på allt innan affärerna stänger..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback