Brazilian wax.

Idag finns det nada, zero, noll, nothing att göra här på kontoret så detta resulterar självklart i en spammad blogg! :)

Det första jag tänker ta upp är att mannen som sett en mindre bra sida av Miki the queen nu har stängt sin dörr till sitt kontorsrum.
Detta har aldrig skett förut, och jag vet inte alls hur jag ska tolka det..

Det andra är att jag fullkomligt avgudar detta väder!
Mitt liv är totalt problemfritt när det är blå himmel, sol och värme :)
Min rökraster med min ex-rökkollegor är så sköna när man sitter och steker på takterassen utan att röka!
Vet ni vad, det är inte ens frestande!
Dom enda gångerna jag får cravings är då man sitter på en uteservering, dricker lite alkohol, blir stressad, arg, upprörd, nervös - you name it.
Kaffet har jag också dragit ner på för det gör mig röksugen.
Efter-maten suget blir lite bättre för varje dag som går och att vänta på tåg eller buss utan en cigg i handen är nemas problemas nu för tiden!
Jag är så stolt över mig själv för jag trodde aldrig jag skulle lyckas sluta och inte lida av det! :)
Men, nog tjatat om det!

Jag har hittat ett grymt erbjudande om brazilian wax plus helvaxning av ben för bara 450sek!!!!!
Det är nog det bästa erbjudandet I've ever heard of!
Perfekt till semestern, slippa tänka på sådant under hela Turkiet-vistelsen..
Om det är någon annan av mina vänner som klipper till på detta så hör av er så kan vi boka tid samtidigt! :)




Kommentarer
Lina

Bra jobbat med rökningen! Är sååå stolt över dig.



Och shit vilket bra pris, jag betalade 650 för ett par veckor sedan och det tyckte jag var billigt. Sen tog det också två timmar för henne att genomföra det, så med tanke på timpriset var det billigt (frågan är, varför tog det två timmar... onormalt hårig? Väldigt långa ben..?)

2010-06-03, 13:33:31 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback