Vakna!

Lagom skön och förvirrad idag.
Hur bra tror ni det gick att vakna upp?
Jag försov mig till jobbet!
TRE timmar efter klockan ringde vaknade jag och rusade in i duschen.

Ringde in till min kollega och meddelade att jag skulle bli sen, men tack och lov så hade vi precis ändrat schemat så jag började 12:00 istället för 11:00, kom därför icke försent! :)
Idag har jag med mig mat för typ arton personer, såg att mycket av den maten jag handlat i måndags var färskvaror (noll koll) så jag behövde trixa ihop något för att inte behöva kasta den.

Kommer in till jobbet och sätter kaffemuggen upp och ner så kaffet hamnar överallt förutom i kaffekoppen.
Jag ser inte detta utan får panik och börjar skrika om att kaffemaskien har fått ryck och vägrar sluta ge kaffe.. Eehmm..



Kommentarer
Malin Jönsson

Hahahhaahaah älskade sötnos!! Ring mig när du kan saknar dig! måste få höra din röst.. ps min kaffe kokare funkar precis som de ska om du e sugen på en kopp:)

2010-03-04, 15:26:03 http://yildizlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback