En idiot till kollega.

En vän som alltid kan få mig att skratta oavsett sinnesstämning är min kollega Tom.
Vi har en intern grej att alltid förvränga det engelska språket så mycket som möjligt, och det är något som jag alltid tycker är lika kul.

Nedan pratar vi om min magsjuka.

Miki säger (15:39):
I got food poisoned.. Don't know when or from what though.
Tom säger (15:39):
I POISONED YOUR WINE!
Miki säger (15:42):
WHHHHEN?
HHH
brbhhh
Tom säger (15:45):
i maek poyzen hahahahaha on ur wien

Häromdagen då vi satt på en av våra rökraster försökte han vara poetisk och berättade att vi förmodligen skulle vara bästa vänner om han vore blind och döv.
Han har en viss förkärlek till mina miner och ljud som kommer titt som tätt vid fel tillfällen.
I MAEK SOUND FUNY!!!!!!!111 :>

Love you too bitch tit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback