Forts-

Samma visa denna dag, startade på stranden och tyckte jag rätt fort såg ett bekant ansikte!
Frågade tjejen om hon hette Jessie vilket stämde, då visade det sig att hon var en bloggare som jag dagligen följer, och det är inte många som jag klickar in på dagligen!
Sjukt kul att träffa henne och få påpeka att hon definitivt borde skaffa kommentars-funktionen som jag länge har saknat!
Jessie och jag!

Badade massor och hade det bra i solen, drog hem vid tre för att köra en power-nap på en timme, vaknade efter 3,5 timme....
Åt mat och drinkade på balkongen medan vi njöt av havsutsikten och ljudet från vågorna..
Veli kom och hämtade upp oss för att köra oss till Sky Lounge bar där vi drack coctails och pratade intensivt om olika personlighetsdrag tills Monika, Veli och Hakan kom.
Gick vidare för drinkar på Robin Hood och mötte därefter upp O och company på Zapfhan där det vankades dans!

Jag och O lade korten på bordet och exploderade på varandra inpå småtimmarna så natten rundades dessvärre av i fylletårar, men det löste sig så småningom.

Och i skrivande stund sitter vi på Palm beach i ett väldigt molnigt Alanya och har ångest på grund av utebliven solbränna..
Har lunchat, jag bloggat medans Nattan sovit och nu ska vi dricka upp återställaren för att bege oss ut för lite turist-shopping!
Hörs eventuellt innan jag lämnar mitt paradis, men troligen då jag är tillbaka i kylan..

Chill på Palm beach.


Nattan på Sky Lounge.


Monika, Hakan, jag och Veli på Sky Lounge bar.




Bakfylle-kur!


Lunch på Palm beach.


Power nap medan jag lanade.


Bloggning i solen vart svårt, tur att man har master mind..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback