110% ös med bästa människorna!

God dag mina vänner och fiender!

Igår låg jag döende och hade därmed inte en tanke på att uppdatera min dagbok, men idag mår jag som en prinsessa och har dessutom inget att göra på jobbet så här kommer det matas updates under dagen!

Eija kom och plockade upp mig hemma för gemensam förberedelse ala make over hemma hos henne.
Mötte upp Yamit och Josefin på Soap bar vid halv nio där det var invigningsfest för uteserveringen, och vädret kunde ju inte ha varit bättre heller!
Vi satt ute ändra fram till efter midnatt och frös inte det minsta!
Drog vidare till V på Sturecompagniet för max-ös med världens grymmaste sällskap till stängning och därefter hamnade jag och Eija väldigt otippat på Grodan.
Drog rätt osköna tabbar under kvällen och jag kan dela mig om två stycken, haha..

Det står en karl framför oss och Eija reagerar kraftigt på att det är en kopia av mr O, vilket jag inte alls håller med om.
Efter diverse diskuterande så bestämmer jag mig för att ta en smyg-paparazzi-bild med mobilen för att mms'a Nattan och låta henne avgöra.
Skickar iväg bilden och lägger ner telefonen på bordet utan att tänka mer på det..
.. Tills jag ser hur snubben står och stirrar med en konstig blick på vårt bord, rättare sagt på min telefon..
BILDEN ÄR UPPE PÅ DISPLAYEN!!!!!

... Han gav mig en weird blick och vände sig med ryggen mot vårt bord och fortsatte mingla med sitt sällskap, och gav mig därmed ingen möjlighet att förklara det inträffande.
J o b b i g t   l ä g e . . .

Incident nummer två avverkades påväg från V till White Room.
Efter en flaska för mycket champagne är inte hjärnan alla gånger på plats och varken jag eller Eija kom på vart White Room låg, och tyckte att det var genant att fråga så vi kläckte idéen att vi kunde låtsas vara turister!
Frågar något sällskap efter vägen och får bra support, och när vi nästan är framme frågar vi ett par grabbar med överdriven brittisk dialekt..
Vad får vi till svar?
"Men.. Är inte ni från Jakobsberg?"
Eeehm, båda börjar genast obekvämt skruva på sig och vänder nästa sekund på klacken för att bryta ihop i ett skrattanfall!
Idioter..! Haha..

Körde på till 5 på Grodan med Kokkinos bröderna för att sedan få betala rejält för sitt festande dagen efter.
Cirka 19:00 kom jag upp ur sängen på väldigt skakiga ben, beställde en pizza, kollade på Wallander och dog därefter igen..
Drömde mardrömmar om vampyrer halva natten, misstänker att jag har kollat och läst för mycket Twilight sagor på sistone.

Städade oförstörda tjejer!


Börjar lite lungt med en flaska jordgubbs-champagne
för att få den rätta sommarkänslan..



Min kära Eyjafjallajökull!


Dyker upp mer folk till sällskapet, tempot ökar..


Full rulle på V!




Yamit och Charlotte :)








Malta style?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback