Mycket snack liten verkstad.

Jag är väldans bra på att planera (haha), men jag blir lätt för girig när det kommer till lediga dagar.
Jag vill göra allt!
Städa, tvätta, motionera, sortera i garderoben, gå på bio, äta middagar, träffa vänner..
I och med denna läggning tillkommer även många tillfällen då jag mycket missnöjt inser att jag inte hinner allt och får strukturera om dagen.
Och någon timme senare göra det igen.
Och igen. Och sen åter igen..

Gissa vem som skulle vara en väldigt nöjd människa om dygnet hade 34 timmar?

Hur som så har jag hittills hunnit städa och dammsuga och ska nu ge mig på tvätten och därefter antingen till gymmet eller ute till Översjön med Eija för en powerwalk.
Jag vet inte varför men jag fick ett ryck ock kände verkligen för att gå till kyrkan idag..
What's up with that?
Senaste gången jag var i kyrkan var då jag bodde i Istanbul.
Förvisso tycker jag det är extremt rogivande och harmoniskt att sitta för sig själv i kyrkan och bara fundera, men jag blev lite paff när jag kom på mig själv med att verkligen känna en längtan idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback