Ps. I love you.

Jag kan inte minnas senaste gången jag tittade på en film på TV.
Nu av slump råkade jag uppmärksamma att Ps I love you går på 4:an klockan nio.
En sucker för romantiska filmer som man är finns det ju inget annat alternativ än att bänka sig i soffan med katten i knät.
Packningen kan vänta tills imorgon bitti förmodar jag.. ;)

Känner jag mig själv rätt kommer jag avverka en hel förpackning näsdukar för så mycket som jag grät senaste/första gången jag såg den har jag aldrig någonsin gråtit för en film..
Det blir med andra ord solglasögon imorgon när jag är på väg till jobbet, oavsett väder.

Kan inte heller minnas senast jag grät..?
Det är rätt skönt att göra det när man inte gjort det på länge dessutom, och helst ska det ju vara utan sorg :)

iiiiih, ge mig!



Kommentarer
LoopTroop

Been watching this on your "recommendation". This movie is so shit.

2010-10-09, 22:37:44
Elisabet

Den är riktigt jäkla bra den här filmen. Älskade den!

Miki

This move is awesome!!

2010-10-10, 19:07:05 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback