Trouble in paradise.

Ikväll är det ju som sagt Eijas efterlängtade housewarming!
Jag var ju i Kista häromdagen och shoppade, glömde helt bort att kika efter en inflyttningspresent så nu står jag här med svansen i brevlådan!
Vad ska jag köpa?
När det kommer till Eijvor är det absolut ingen idé att chansa för hon skulle aldrig använda eller ha uppe något i hemmet som hon inte tyckte om.

Är det tråkigt med ett presentkort? Var ärliga!!
Kan man ge bort en get? Eller en rysk fru?

Det blir iaf partaj ikväll och eventuellt utgång senare på kvällskvisten.
Tar nog med mig en väska kläder till frisören så jag kan gå direkt hem till Eija efter jag varit hos min nagelteknolog, lika bra att varva ner och göra iordning sig på plats.
Jag har annars en dålig vana av att vara tidsoptimist och av misstag dyka upp lite senare än utsatt tid.

? ? ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback