Körkort!

God morgon alla glada och pigga!
Jag har vart igång sedan 9 och det är nu dags för en nyttofrukost innan det bärs av till Sats!

Har precis beställt körkortstillstånd, verkligen läge att börja fixa med det där nu medan jag bor kvar i Sverige och har tillgång till en hjälpsam pappa.
Planen är att lära mig att köra med pappa under mina sista tre månader här, för att sen ta körkortet på Malta eftersom det typ är 50% billigare där.
Därefter är det upp till er att se upp för mig och min framtida BMW X5 när jag kommer dundrande på vägarna i London!

I sommar blir det roadtrip i Turkiet med min habibi Anna också, därför är det hög tid att ha körkort nu, men mer om det senare.
Och mer om Malta strax, för nu vart ni nyfikna va?
Smell ya later people!

Yes please.



Kommentarer
Ela

Jag hjälper dig gärna med teorin det vet du!!! Vi fixar det där jag harassa bra tips som hjälpte mig!!! Pussar

2010-10-03, 11:33:21
Miki

Tack hjärtat, du är för go. Vi kör taktiksnack på torsdag! Puss.

2010-10-03, 11:37:47 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback