Blondes have more fun?

Jag älskar att jobba tidigt på helger, det är så lugnt och stilla på kontoret och man känner verkligen ingen stress alls på morgonkvisten utan kan lugnt ta sitt kaffe och ögna igenom Aftonbladet innan man börjar undersöka allt som har med arbetet att göra.
Med undantag om man är bakfull självfallet :)
Vilket jag inte är eftersom jag tog det lugnt igår, planen lutade åt att jag skulle hålla ett vakande öga på mina älsklingar Aaron och Elina så att Annika för en gångs skull kunde slappna av men det slutade med att barnens pappa gick hem med dom vid sovdags istället.

KÄRLEK

Eija hade ju som ni förstått inflyttningsfest igår!
Jag hade spenderat över 6 timmar hos frisören och sedan ytterliggare 1,5 timme hos min nagelteknolog så jag var rätt mör.
Det tog över fyra timmar att ta ut håret och jag var skapligt nära till tårar när dreads'en som bildats skulle kammas ut.
När det väl var klart och jag kunde slappna av höll jag på att somna på grund av den extrema ansträngning det varit att ha suttit spänd som en betongklump när dom slet och drog.
Tack och lov har jag världens bästa frisörer så dom var goa med mig.
Satt och slumrade medan mina naglar vart fixade och jag drog verkligen en lättnadens suck när hon var klar och jag såg att resultatet var enastående!
Det var första gången jag gick hos henne och jag avskyr att byta nageltant men jag var verkligen positivt överaskad.
Hade det inte varit så att hon åker till Asien nu i 2 månader så hade jag sagt att jag från och med nu alltid ska gå hos henne.
Jobbigt att hitta en ny i London, blir ju så lätt fel det där.

Åt middag vid halv sju och då hade jag inte ätit sedan nio på morgonen så ni kan ju tänka er vilken hög blodsockernivå fröken Nurşani hade.
När jag väl kom till Eija för att göra iordning mig så kände jag verkligen hur matkoman och tröttheten sänkte sig som ett täcke över mig.. Bra timing!

Det var hur som helst en väldigt trevlig kväll med en hel del kända och även okända ansikten.
Några av tjejerna skulle senare dra vidare men jag hoppade in i en taxi innan det vart aktuellt, skulle ju trots allt jobba 8 på morgonen dagen efter.

Som resultat mår jag jättebra idag och tänker springa iväg till gymmet vid lunch!
Tog inga bilder alls, så jäkla värdelös men hann med en på mig och mitt hjärta iaf.

Let me introduce a beautiful Eija and a very blonde flintis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback