29 days left.

Det enda negativa med att min flytt vart framflyttad med två månader är att jag missar Ceylan live den 2 december. Det hade varit sjukt kul, och något jag såg framemot men tack och lov var det inte Engin Nursani.
Då hade jag i och för sig åkt tillbaka till Sverige om så bara för ett dygn..

Bokade biljetten med SAS igår och det är 29 dagar kvar och jag känner mig redan stressad!
Jag kikade igenom min kalender igår och insåg att den redan sakta med säkert börjat fyllas på rätt tight.
Något som är trist är att mina elva sista arbetspass består mestadels av non office hours, det vill säga nätter och helger, jag har bara tre normala vardagar kvar på kontoret.

Alla flyttlådor jag släpade ner i förrgår står fortfarande orörda och det är ju ett heldags-projekt bara det..
Dessutom har jag ett x antal människor att umgås och ta avsked av, och det är ju det som tar mest tid och tack och lov är trevligast också!

Jag hade planerat att göra diverse utflykter inom Svea rikes gränser innan avresa, men det blir tyvärr inställt nu.
Jaja, jag går ju inte under jorden direkt, det är bara att komma och hälsa på!




Kommentarer
Anna Haegerstam

ohh fyy faaan

2010-10-09, 14:04:26

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback