AW

Det slog mig precis att vi ännu inte har pratat om igår, jag har totalt glömt bort det.
Hade med mig en välpackad träningsväska för att gå till gymmet efter jobbet och komma tidigt i sängs. Juste.
Det vart speed-dating med after work på två olika destinationer med massa olika folk, jättetrevligt!
Efter fyra timmars sömn borde jag vara som ett lik, men icke sa nicke.
Tror att det har att göra med ADHD'n, isåfall är jag bara tacksam..

Nu är jobbet för idag avklarat och jag ska ta en fika med Jackie för att sedan äta middag på restaurang Kungsholmen.
Fina minnen därifrån, första gången jag var där var kvällen då jag, Yamit och Emelie fann varandra :)

Anyhow, ska sluta pladdra på här. Hörs ikväll eller imorgon, tjingepling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback