Bli inte min brevvän.

Jag är världens sämsta emailare har jag insett!
Det är så himla typiskt mig att läsa emailen jag får både på Facebook och på Hotmail för att direkt markera dom som olästa och skjuta på att svara.
Sen blir dom oftast liggande där i flera dagar och ibland veckor och jag går och känner mig stressad för jag har massa email att ta tag i.
Är det någon som känner igen sig?
Jag tycker det är nice med emails, för då kan man skriva några rader till någon man bryr sig om eller behöver meddela om något utan att förvänta sig en omedelbar korrespondens, men sen när jag väl får svar så tar det tid..
Och det är absolut inte som så att jag behöver tänka efter vad jag ska skriva, sådant planerar man ju aldrig.

Hur som så har jag betat av alla FB-emails nu vilket känns skönt, ska ta tag i HM sen också.
Ikväll är det ju partaj med underbaraste Yamit så jag tänkte hoppa in i en dusch nu som jag inte hann imorse :)
Oslagbart med dusch på kontoret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback