Give it to me right or don't give it to me at all.

Har precis laddat över alla bilder jag tog i helgen, det vill säga en.
Jackie har laddat upp ett album från i lördags men dom bilderna hoppas jag bränns på bål så det är inget som ska publiceras här.
Ta mig inte fel, det är inga opassande bilder, bara sjukt fula och osmickrande.

Försökte kolla på film, men kom bara halvvägs innan rastlösheten kickade in.
Det är jäkligt frustrerande att vara trött men ändå rastlös, det blir liksom svårt då att bara luta sig tillbaka och kolla på en film.
Hur som så fångade Harry Potter min uppmärksamhet i dryga timmen, jag älskar Potter filmerna! :)
Tycker det är mysigt med magi och låtsasvärldar (OBS ej space'ade science fiction filmer OBS).

Slutar om drygt 2 timmar, ska försöka fokusera på att uppdatera mitt CV.. :)

Drottningen och 3 av hennes 7 små dvärgar. Nathalie, Timmy & James.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback