Happiness & music.

Idag är det en bra dag, jag är så lycklig trots att ögonen nästan går i kors.
Det beror inte på något speciellt tror jag, det slog mig bara hur tacksam man ska vara för allt man har!
Och jag är i helhet så sjukt nöjd med mitt liv så man ska ge fan i att hamna i svackor, vara missnöjd och gå runt och klaga.
Jag har det hur bra som helst hemma, jag är omgiven av underbara vänner och bekanta, jag är frisk och har alla världens möjligheter framför mina fötter så länge man bara vågar ta steget.
Man ska ofta skänka en tanke till dom som inte kan ta ovanstående för givet (SKÄNK PENGAR!).

Och dessutom så har jag så oförskämt bra musiksmak som också gör mina dagar lite drägligare!
Alla låtar med Ebru är bäst, här är ett litet urval;

Ebru Gündeş - Söyleyin
Ebru Gündeş - Hasret Rüzgarlari
Ebru Gündeş - Dert Faslı

Alltså hon är så galet bra, och jag är glad att jag äntligen kan lyssna på henne utan att bli sentimental och tänka på O.
Vi lyssnade ofta på henne, men nu tack och lov påminner inte hennes låtar så mycket om honom längre.
Och vilken tur, för hon är en av dom bästa artisterna som satt sina fötter på jordens yta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback