KÄRT återseende.

Fyyyy vad äckligt när man tror att man tar en klunk vatten så är det kallt kaffe!!!

Jag har varvat jobb med extreme makeover senaste timmen, tack och lov har det varit lugnt på kontoret.
Ska möta upp Yamit och tjejerna om cirka en halvtimme för att åka hem till Karin och därefter bege oss i grupp efter en mindre tjej-förfest till BBQ-partaj på Lidingö som inte kommer bli någon BBQ för oss eftersom vi smaskar i oss sushi hemma hos K! Bla bla bla bla, intresseflaggan hissas!

Sitter på kontoret och dricker special-läsk, taggar igång och lyssnar på Axwell.
Ikväll smäller det, jag har inte vart ute med Yamit sedan i våras, och det ska bli så kul!!!

Nästa vecka ska jag spendera varenda dag på gymmet.
Blir inte klok på hur mycket jag försummat mitt älskade Sats på senaste.
Saknar det som en kärlek!

Hörs antingen seeent på eftermiddagen imorgon eller (förhoppningsvis inte) via sms senare ikväll!

Jag och min fina tjej i klocksviten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback