My friends wants to party all the time.

Senaste gången jag gick av mitt sista nattpass bestämde jag mig för att bara sova i cirka fyra timmar för att kunna utnyttja min första lediga dag så mycket som möjligt.
Jag kan sova när som helst oavsett hur mycket jag sovit tidigare så det är tack och lov något jag aldrig behöver tänka på efter nattpass.
Hur som så ställde jag klockan på 15:00 för att springa iväg till gymmet, handla och gå ut och äta middag eventuellt gå på bio den kvällen.
Vaknade klockan 20:00 och insåg till mitt förtret att det var försent för allt som jag hade planerat..
Gick bittert och lade mig och sov igen vid midnatt och gjorde det bästa av nästkommande dag.

Idag däremot tänker jag inte för allt i världen sova bort något!
Lina, Elisabet och Melis råkar som sagt befinna sig i Stockholm samtidigt och då är det klart man ska dra till med en Istanbul reunion ala slå klackarna i taket!
Jag misstänker att det kommer bli tokfest, men man ska aldrig ha för höga förhoppningar..
Dock är denna kväll dömd för att lyckas, blir svårt att faila med det.

Ha en underbar fredag alla, ses på stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback