Quit smoking - Episode II

Har suttit på utbildning hela dagen och därmed vart frånvarande.
Back to reality, back to work..
Är dock ledig i helgen igen så livet är inte alltför svårt :)

Jag ska erkänna en sak..
Jag failade med min rökfrihet under semestern, inträffade en grej i Turkiet som gjorde att det inte fanns någon annan utväg än att ta en cigg. Och sen en till. Och ännu en till..
Man skulle kunna säga att jag vart tvingad.

Anyway, jag trivdes som ickerökare och vill fortfarande utmana mig själv och min kondition på gymmet så då passar inte dom där illaluktande (tycker jag egentligen inte) pinnarna i min vardag.
Så igår vid midnatt tog jag mitt sista bloss (igen) och hittills har det går superbra.
Jag har till och med vart röksällskap fyra gånger idag!
Vet inte om jag ska tacka nikotinplåstret som sitter och kliar irreterande på stjärten eller om det kan vara så väl att jag inte hann återuppta beroendet igen, men tacksam är jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback