Alkoholist-vecka..

Det vart ju en mindre AW igår efter jobbet för att skåla till att Matt köpt lägenhet och därefter middag.
Det vart lite fööör trevligt på middagen och vi satt verkligen och fnittrade åt att vi ansåg oss vara supernyktra men att säkert alla andra tyckte att vi inte alls var det.
Man är ju ändå inte glad i hatten om man resonerar som så, men uppenbarligen vart det ett glas vin eller två för mycket.
Jag tyckte att idéen med att sända ett sms-inlägg där jag tillkännagav att jag skulle säga upp mig var fenomenal igår, men skämdes verkligen idag.

Åt en sjukt god sushi på Kungsholmen och hade ett grymt bra sällskap :)
När vi kollade på klockan och insåg att vi suttit där i 5 timmar vart vi båda jättechockade för det kändes som max 2 timmar!
Tiden går fort när man har det trevligt..

Vart en sängfösare på Sky bar på Radisson som definitivt inte hade behövts och därefter raka vägen hem.
Fick kanske 3 timmars sömn, försov mig dessutom och har därmed sett mindre pigg ut idag.

Natten mellan söndag och måndag sov jag 2 timmar, natten efter det 5 timmar, natten efter det 4 timmar och nu inatt 3 timmar plus en fylla på det.
Måste verkligen hem och sova idag!
Har vart mycket rajtan tajtan den senaste veckan på vardagarna, don't know what is happening!
Jag är inte ens mycket för att gå på after works men det har liksom varit läge för det lately.

Blir en sista nu ikväll eftersom Khashayar är på besök under ett dygn i huvudstaden men det blir verkligen bara ett enda glas och sen ska jag direkt hem till sängen.
Är sååå trött!
Eller imorgon vankas det iofs också middag..
Och på lördag fest med tjejerna.

På söndag, då jäklar räcker det med detta!!
Och ingen behöver oroa sig, det händer inte ofta att jag rajjar till det så här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback