Confession. Miki is leaving Sweden again!

Extremt korkat inlägg från igår natt, jäkligt o-smooth att posta något sådant efter midnatt och efter x antal glas vin.
Nu är det förvisso som så att det är sant, jag slog slag i saken imorse men oavsett så är det inte okej att skriva sådär innan man gjort det allmänt känt på kontoret.
Fy skäms Miki och smäll på fingrarna!

Ni vet ju att jag har yrat om att lämna Sverige ett tag men inte riktigt talat klarspråk, men nu kan jag lägga korten på bordet.
Jag har blivit erbjuden och accepterar rollen som drottning för England, absolut inga konstigheter.

Blir kvar i vårat avlånga lagom-land året ut och därefter packar jag ner mina skor och hoppar på ett plan som kommer ta mig härifrån på obestämd framtid.. Finally! :)
Går inte in på för mycket detaljer än, men jag kommer settle down i London och fortsätta inom samma bransh som nu det vill säga poker!

Jag sökte några flygvärdinnejobb också, hade tänkt köra mitt race nere i Förenade Arab Emiraterna men det vart tyvärr ingen success där.
Eller jag har inte fått det bekräftat ännu, men jag tror att dom föredrar sökande med erfarenhet.

Anyhow snart blir detta en utomlandsblogg igen, som den startade! Kul va?! :)




Kommentarer
Monika

eh, vad händer??? Miki goes english!?

2010-09-23, 14:20:24
Elisabet

Grattis! Verkligen jättekul ju. Hoppas det kommer gå bra. Skall bli kul att läsa om dina äventyr i England.

Miki

Ja, det är ju inte världens lättaste sak att hitta ett välbetalt jobb i Istanbul direkt ;)



Tack Elisa, jag är så förväntansfull! :)

2010-09-23, 14:56:28 http://mikissurroundings.blogg.se/
Christer E

Härligt, kul för dig!! Stort grattis! :)



(erkänn grymt kortfattat, fick anstränga mig!)

2010-09-23, 16:01:44 http://christerekman.blogspot.com
Miki

Haha ja, snyggt jobbat! ;) Jag ska svara på ditt email!

2010-09-23, 17:02:19 http://mikissurroundings.blogg.se/
Linja

Underbart! Förutom att jag är glad för din skull är jag glad för min egen, älskar när kompisar bor utomlands så man har en anledning att åka och hälsa på! Till våren blir det alltså fredagsvin i London! Wohoo!

2010-09-23, 21:51:31
Lina

Lina heter jag inte Linja...

2010-09-23, 21:52:08 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback