Trabzon.. :)

Kickstartar morgonen med humör-höjjar musik, you got to love Ceylan!
Jag vet inte vad för skev läggning jag har men när det kommer till turkmusik så är jag några sekel behind :)

Hade en bra diskussion med Cynthia imorse som gav mig en 'aha-upplevelse' som förmodligen kommer ge mig en del privilegier i framtiden, känner mig sjukt nöjd med att ha gjort en sådan användbar upptäckt om mig själv.

Jobbar lite lugnt, dricker kaffe och kollar på charterresor till Trabzon.
Funderar på om jag ska ta en sväng dit i Januari innan jag flyttar från Sverige?
Jag har ingen aning om vad som hänt men det beror förmodligen på mina impuls-störningar.
Jag har alltid vart nyfiken på Trabzon, mr O är ursprungligen därifrån och har berättat mycket bra om den staden/provinsen plus att jag då och då klickar in på en bloggerska som bor där.

Hur som så har jag nu på senaste blivit hela fixerad vid idéen att få besöka det.
Egentligen vill jag spendera en månad minst med att bara resa runt i hela Turkiet men det får bli ett senare kapitel när jag slagit mig ner någonstans (läs; London).




Kommentarer
mimmi

Härlig blogg! kul att ha hittat till nån som verkar älska turkiet lika mycket som jag!

2011-03-14, 00:57:14 http://mimmimagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback