Lördags-partaj!

Hade en jättetrevlig kväll med damerna Yamit, Rosette och Karin hemma hos sistnämnda innan vi rörde oss mot Lidingö i lördags.
Alla var på allra bästa partyhumör och supertaggade!
Minglade runt i en supermysig stuga precis vid vattnet, som enligt mig var det ultimata sommarstället.
Centralt men ändå mitt i naturen, kan inte bli bättre!

Rörde oss rätt tidigt vidare mot M/S Gerda där det vankades bartömning, därefter till Soap bar för lite shots och sen till Collage en sväng.
Väl utanför Sturecompagniet vart det delade åsikter om vad som vart värt vad och tvärtom och då timade en vän in det perfekta tillfället och ringde mig för att meddela att han sprungit på min lillesyster på Oj oj oj.
Så till Medborgarplatsen bar det av och det visade sig att till kvällen i ära vankades det 'white party', lyckat att jag var klädd i svart från topp till tå.. :)

Tjejerna hemma hos Karin.

Allsång i taxin :)

Shots (fy skäms Miki) på Soap bar.


Jag och vackra Karin på Collage.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback