Mobbing på kontoret.

Vi hade två representatörer från SATS i köket under frukosten igår morse som fanns där för att ge ut information eller om man hade några frågor angående träning, rehabilitering, medlenskap etc.
Dom ber om ordet medan 'alla' sitter och äter och meddelar om sitt ärende och avslutar sedan med frasen "Okej, ha en toppenbra dag alla och smaklig måltid".
Och detta är Sverige så det är ju inga konstigheter egentligen, men hur många tror ni önskar dom detsamma eller liknande?
INGEN.

Jäkla uptighta dryga otrevliga svenskar!!!

Sen för att inte tala om scottar.. Skottar? Hur stavar man?
Vi har en konsult på företaget som befunnit sig här i cirka 6 månader som inte direkt är diskret av sig.
Det är omöjligt att missa honom av diverse anledningar..
Jag misstänker att han har lung-cancer för han hostar upp sina inälvor dagligen och han är icke rökare.
Och jag överdriver inte, han skulle kunna väcka döda med sina host-attackar.
Och sedan väger han cirka 170kg och är 2 meter lång, så han är med andra ord rätt omöjlig att missa med både ögon och öron.
Utöver detta så är han extremt ograciös när det kommer till social skills, han är en sådan som kan kläcka ur sig exakt vad som helst, när som helst till vem som helst.

Jag fick inför hela min avdelning igår höra följande;
"Aah, jag förstår väl varför du har på dig dom där byxorna! Du vill kunna fråga pojkarna om din rumpa ser stor ut i dom, men du det kan jag svara på, det gör den!"

Lite senare när jag vi möttes och han flinade åt mig så fräste jag något i stil med;
"Vad är det nu då, är brösten för stora eller?"

Han; HAHA nej det är dom verkligen INTE!

Fuck you. Hahaha.

Häromdagen frågade han även om jag var från Holland eftersom jag pratade med arab-dialekt och använde "scchh" (spottar och gurglar medan jag pratar) dialekten.

Någon som har tips och idéer om hämnd på denna karl??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback