EMO-Miki

Hemma i min kära säng, slängde mig på den omedelbart.
Nu har jag två lediga dagar framför mig samt ytterliggare en tredje i och med att jag jobbar natt på torsdag och har hela dagen till mitt förfogande.
Det är förvisso kick off med företaget då så det blir full rulle.

Två lediga dagar och inte en sekund oplanerad tid.
Har förvisso bara kvalitétstid med min nära och kära inplanerat, men just nu känner jag bara för att stänga av mobil och dator, dra ner rullgardinen, låsa dörren och isolera mig från allt och alla tills den här så kallade depression har gått över.
Som inte heller riktigt är någon depression.

Min finaste Lina kommenterade i föregående inlägg och skrev några kloka ord som säkerligen helt stämmer;
En helt normal reaktion på allt som har och kommer att hända i ditt liv. Du har varit känslomässigt i upprymd och uppjagad en lång tid. Normalt att vara låg ett tag. Det är bara till att ta det, träna, vila och ta det lugnt. Det går över. //Lina the hobby psykolog

Jag är som sagt ingen låg människa, så jag förväntar mig att denna svacka snart är över.
God natt så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback