Swollen eyes..

Morgonstund har guld i mun!
Min väckarklocka började tjuta 06:40 imorse och sedan strax efter 7 har jag med andra ord varit alive.
Som jag tidigare nämnt så kan jag sova i flera dygn om jag inte sätter alarm, och sover jag mer än 8 timmar blir jag bara hängig och trött.
Somnade mycket tidigt igår, långt innan filmen var slut.
Myste ner mig i soffan med tända ljus, choklad och rödvin.
Som jag misstänkte låg jag och hulkade och grät så mycket så att inte ens katten klarade av att ligga kvar på min guppande mage.
Det fanns visst inte gurka hemma så jag har gått runt med två blöta bomulstussar som jag baddar mina svullna ögonlock med..
Det är så jäkla fult!!
Jag ser ut som ringaren i Notre Dame dagen efter jag har haft en rejält gråt-race, man kan ju inte visa sig ute utan att skrämma barn..

Nu efter en redig frukost bestående av hårdkokt ägg på grovt bröd och plane havregrynsgröt är jag redo att köra lite mer packning därefter svänger jag förbi solariumet och sedan gymmet innan det är dags att infinna sig på kontoret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback