Oväntat!

Det är rätt stort alltså, men för första gången i världshistorien så tycker jag om en låt med en artist som jag annara avskyr.
Inte personligen ogillar, men hennes musik är så jäkla värdelös så att klockorna stannar.
Jag har alltid avskytt låtarna efter första lyssningen på radion och därefter sänkt, bytt kanal, stängt av eventuellt bombat radion om hennes låtar kommer för jag tål dom helt enkelt inte.
Jag ogillar normalt sätt inte musik, utan ibland tilltalar helt enkelt inte låtar mig men i detta fall så går det bara inte.

Men nu har hon minsan lyckats den lilla varelsen..
Hennes senaste låt är ju fan riktigt bra, man blir superglad av att lyssna på den! :)

Den finner ni här.




Kommentarer
malin

åh! med tanke på att carola ligger högt på din lista, hade jag aldrig gissat att du också va en robyn-hater.

2010-10-11, 00:03:15

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback