Merry xmas!

Hemma efter en heldag i Viksjö.
Bojkottar fotbollen, det startade på sämsta tänkbara sett även om man redan har insett att det var kört.
Holland har väl inte förlorat en enda match på hemmaplan?

Jag har ändå massor av packning att ta tag i..
Fick med mig lite krims krams från mamsen också, bland annat min dopklänning, sååå söt!
Är ju trots allt 24 år så det är ju dags att satsa på bulle i ugnen snart, anyone?

Jag tänker dessutom packa med mig julpynt till Malta för det finns det så jäkla dåligt om det enligt mig.
I mitt hem åker julpyntet upp i november och stannar kvar tills i februari!
Det finns inget mysigare än alla ljusstakar, stjärnor och diverse glittrande föremål..
Så med andra ord snodde jag lite från mamsen, hon har fan julpynt som räcker för fem hushåll!

Staus update på humöret; Same same. Suck.




Kommentarer
Jackie

Tråkigt att inte ens julpyntet fick dig på bättre humör. Hoppas bara du är på topp på torsdag :)



Kramiz

2010-10-12, 23:12:16

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback