Walk of Shame.

Det blir en härlig walk of shame för mig idag!
Var ju galej igår med jobbet, och sedan en tidigt avvikelse för att jobba hela natten (sååå värdelöst) och nu snart hemgång i högklackat, väl-sprayat hår som är väldigt snett samt kort kjol.
Tack och lov lite tjockare strumpbyxor!

Jag försökte göra det bästa möjliga av håret som ser ut som ett fågelbo efter inatt men eftersom jag inte har mitt 'svall' kvar gick det inte direkt att sätta upp det i en toffs, då såg jag flint ut.
Nattan blir galen varje gång jag nämner att jag saknar svallet från löshåret, haha.
"Inse att det aldrig var något svall, bara en stor jäkla sliten tova!"

Tvekar på att jag kommer orka ladda upp bilder och skriva om gårdagen nu på morgonen, ni får nog höra om det senare ikväll då jag vaknar.
Körde precis WOF nummer 1, det vill säga upp i köket på frukosten.
Ingen förutom dom på min avdelning vet ju om att jag har jobbat natt, det ser ju snarare ut som om jag fick till det igår och har haft bortamatch eftersom jag fortfarande bär party-outfiten..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback