UNTZDAG

Full rulle här hemma, fortsätter med Salem al Fakir även idag medan jag varvar frukost, packning och sminkning.
Ska på lunchdate med min kära My, men först förbi hennes arbetsplats för att hämta upp henne samt checka läget på min gamla skola, Kvarngymnasiet.
Man kan inte säga annat än att det var 2 hektiska år på det stället, men kul hade jag!

Att fixa nytt pass har jag sjutit på i evigheter och jag har förbannat mig själv varje gång jag är tvungen att visa upp det eftersom jag -utan överdrift- ser ut som en baltisk prostituerad för att välja mina ord.
Det ska hursom fixas idag och därefter är det middag och vin med min äldsta vän Fräzer!
Härlig dag i gott sällskap med andra ord.

Nu drar jag på mig solbrillorna och drar, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback