Kungarna av Tylösand..?

Idag har ni inte hört många ord från fröken Miki.
Jag vet inte men för första gången på väääldigt länge har jag inte varit på världens bästa humör.
Normalt sätt är min sinnesstämning väldigt hög, jag är positiv, optimistisk och glad mestadels av tiden, men idag har jag känt mig rätt likgiltig och otaggad.
Varken sur, ledsen eller arg, bara totalt blank och likgiltig.

Tack och lov har jag inte smittat något med min likgiltighet eftersom jag har jobbat.
Gjorde ett bra intensivt pass på gymmet och promenerade sedan till gymmet på väldigt skakiga ben.

Har i brist på annat kikat lite på "Kungarna av Tylösand" och jag har bara ett ord att säga; fy farao vad vidrigt och patetiskt!
Och hur gamla är dom, hur kan man sjunka så lågt att bete sig sådär på TV?
Jag dör med stort D.
Förvisso är det ju ingen som helst klass på människorna, det är ju bara bönder.
Den enda som verkar ha minsta lilla innanför pannbenet hittills är isåfall James.

Tacka vet jag Paradise Hotel där dom åtminstonde har liiite krav på deltagarna! ;)

Bilderna från kollegan som var betydligt bättre än mina.











Kommentarer
Angie In Turkey

Ehh aa din jävel, psykisk obalans!! Hoppas hon har klurat ut sina problem nu da :) Men nu gjorde du mig jäkligt nervös för nu pratar ja me en tjej som inte hört av sig idag, inşaallah har hon barra inte varit vid datorn :)

2010-10-10, 20:59:40
Miki

FORTFARANDE ingen design, what's going on med din blogg egentligen?? :) Hon kanske också är ett psykfall då..

2010-10-15, 08:26:44 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback