Goda vänner, mat och shopping!

Jag tror det börjar vända, känner mig lite mindre likgiltig och mer mig själv idag.. Skönt!

Hade en supertrevlig dag igår som började vid en av mina gamla gymnasieskolor Kvarn där jag hämtade upp en av mina favoriter, min så kallade storesyster My för en lunch.
Avverkade det senaste samt pratade lite förflutet över en libanesisk tallrik och en tårtbit, och gick därefter tillbaka till skolan.
My meddelade mig efter att jag gått om att inte mindre än fem personer hade trott att vi var syskon!
Vardagsmat, vi hör det jämt och ständigt.. :)
Dessutom trodde en man på IKEA för många år sedan att My var min mamma, HAHA!
Det var lite att ta i tycker jag, för inte kan man väl tro att hon är ett år över 30??

Nå vad tycks? Ser ni likheten?


Passet fixades snabbt och smidigt på Kungsholmen där jag senare tog en mysig promenad för att sedan hamna i Gallerian Ringen vid Skanstull för lite småshopping bland annat en ny klocka!
Jag hade en liknande i somras men den tog puckot O sönder.
Därefter svängde jag förbi Medborgarplatsen för att hälsa på Oscar, tog en kaffe och snackade lite skit.

När klockan var runt sex mötte jag upp Fräzer för en romantisk födelsedags-middag på Spisa Hos Helena.
Som vanligt i den filurens sällskap är det omöjligt att inte ha trevligt, och denna kväll var inget undantag.
Vi rundade av med en fantastisk Margarita på El Diablo och skilldes därefter åt..

Ett toppensätt att spendera en ledig dag helt enkelt :)

Min nya klocka.


Supersnygga örhängen som jag fick i födelsedagspresent av Fräzer!


.. Och ja, det är mitt nattlinne ni ser i bakgrunden på bilderna. Ska hoppa in i en dusch pronto!



Kommentarer
My

oj, inte var dag man hittar sig själv på bild i någons blogg! Tack för igår, alltid lika trevligt!!!!!!!

2010-10-14, 16:42:06

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback