Bye bye!

Nu är jag klar för dagen.. Och kommer inte se röken av kontoret på 68 dagar!
Jag tror jag har gjort allt jag har behövt göra idag så som att spara lösenord, skriva ut flygbiljett, halvhjärtat gjort fint i skåpet.. Ska snart stänga ner och ta farväl. Och till vissa lättare än till andra.

Ska ner på stan och inhandla en ny kamera, måste ha grym kvalité på bilderna inget jäkla trams.
Små men sinnessjukt bra högtalare till laptopen ska också köpas.. Detta görs med min käre bror, och därefter möter vi upp mamsen och Nathalie för en middag och lite mys på något trevligt ställe..

Nu är det nära.. Och det känns i hela kroppen. Vart ingen video idag, men förhoppningsvis imorgon. Peace out!! :)







Kommentarer
Anonym

(:

2009-08-26, 16:01:51 http://free6.com
Luke

You will be missed! Good Luck and have the best time ever!

2009-08-26, 16:24:02

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback