fitness.

Det verkar säkert som om att jag har fruktansvärt lite att göra på jobbet men så är inte fallet. OM mot all förmodan någon på mitt kontor skulle läsa det här så får jag ursäkta mig med att jag faktiskt skriver väldigt fort och att jag inte har tagit så många rökpauser idag... Eeerr.

Jag satt som sagt och läste igenom min gamla blogg och fastnade för ett annat inlägg.
Min enda hobby är att träna. Jag älskar att vara på gymmet! Det syns inte på min kropp, men så är i alla fall fallet. Jag har börjat dricka 3 protein-shake'ar per dag för att så småningom få lite muskler, får se hur det går.
Hur som helst, det jag vill komma till är skillnaden gymmen i Sverige och dom på Malta.

Här tränar jag på S.A.T.S och jag är supernöjd! Jag tycker det är fräscht och det finns det mesta man kan önska sig, och även ett stort plus till att det finns mycket valmöjligheter i och med att jag kan välja att gå till vilken anläggning jag vill i Sverige.

Men så såg jag ett inlägg där jag skrev om gymmet jag tränade på när jag bodde på Malta. Le Méridien hette det, och bara namnet klingar ju bra.. Fasiken, jag saknar Malta en del ibland alltså.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback