Heeeello Bojje!

Tayfun kom och hämtade upp mig på hotellet och vi åkte till någon restaurang vid Sultan Ahmet där vi mötte upp hans flickvän Louise.
Åt en mycket god turkisk middag och pratade massor. Hon har också pluggat på Dilmer så där kan vi säkert på lite tips..
Vi ska ut på stadstur imorgon vid 11, så det blir frukostbuffé för mig på hotellet runt 9, och nej jag har inte så höga förväntningar på den.. Därefter ska vi ut på stan och strosa. Måste hitta en pool!!!
Ska sätta på en film och somna till den tänkte jag.. God natt alla i Sverige, hoppas ni har det bra. Nedan följer några bilder av vad jag har pysslat med i brist på annat då bloggen låg nere på grund av driftunderhåll då jag kom 'hem'..

En kommentar på Nert, utsikten är faktiskt nice så den klagar jag inte på. Finns alltid något att kika på.. Men du såg ju rummet? Errrhh... Hej jag bor i en garderob och får klaustrofobi..

 













Kommentarer
Anonym

Dina bilder liknar; Papapaparapraparap (Kalle Anka fågeln på Julafton)

2009-08-30, 21:16:11
Tangentborf

Dina bilder liknar; Papapaparapraparap (Kalle Anka fågeln på Julafton)

2009-08-30, 21:17:33

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback